عناصر طراحی برند|بخش اول
عناصر طراحی برند|بخش اول ، برای درک بهتر معنای طراحی برند، اجازه دهید عناصر مهم آن را بررسی کند
طراحی برند شامل هر اینچ از نمایش بصری برند است. بیایید آنها را با جزئیات مشاهده کنیم.
لوگو
این احتمالاً اولین چیزی است که هنگام صحبت در مورد طراحی برند به ذهن شما می رسد.
و این جای تعجب نیست زیرا این یکی از مهمترین بخش های طراحی و برندسازی برند است.
طراحی لوگو به مشتریان نشان می دهد که شما چه کسی هستید.
هر عنصر کوچک لوگوی شما باید منحصر به فرد بودن برند شما را نشان دهد و
به مشتریان کمک کند تا ماهیت برند شما را درک کنند.
موفق ترین برندها چنان آرم های به یاد ماندنی ایجاد می کنند که حتی کسانی که از محصولات آنها استفاده نمی کنند،
هنوز برند آنها را می شناسند.
و احتمالاً بزرگترین بخش از زمان خود را که به طراحی برند اختصاص داده اید صرف ایجاد لوگو می شود.

تایپوگرافی
فونت ها عنصر مهم دیگری هستند که به تعریف برند شما کمک می کنند.
شما از تایپوگرافی برای برقراری ارتباط تقریباً همه پیام های بازاریابی خود استفاده خواهید کرد.
از ترکیب فونت ها در وب سایت، پست های رسانه های اجتماعی،
تبلیغات و هر گونه مواد چاپی استفاده می شود.
بنابراین انتخاب فونت های مناسب بسیار مهم است، زیرا آنها بر نحوه دیدن برند شما تأثیر می گذارند.
معمولاً برندها 1 تا 2 فونت اصلی را انتخاب میکنند،
زیرا استفاده از انواع فونتهای زیاد گیجکننده خواهد بود و میتواند مانع از سازگاری شما شود.
فونت ها باید به راحتی خوانا، از نظر زیبایی شناسی و مطابق با بقیه برندها باشند تا حسی عالی را منتقل کنند.
رنگ ها
این عنصر دیگری است که به تعریف نام تجاری شما کمک می کند،
که در لوگو، وب سایت و تمام نقاط تماس دیگر استفاده می شود.
رنگ ها یک عنصر طراحی بسیار تاثیرگذار هستند. هر رنگی حس خاصی را به همراه دارد و تاثیر روانی روی افراد می گذارد.
آیا توجه کرده اید که بسیاری از مارک های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک،
توییتر یا لینکدین از رنگ آبی استفاده می کنند؟
آبی رنگی آرام و سرد است که تاثیر آرامش بخشی بر افراد دارد و باعث می شود به برند شما اعتماد کنند.
بنابراین، همیشه یک دلیل قوی پشت رنگ هایی که برندها استفاده می کنند وجود دارد.
مطمئن شوید که رنگ های مناسبی را انتخاب کنید که با تصویر برند مورد نظر شما مطابقت دارد.
نمادها
نمادها راه دیگری برای نشان دادن منحصر به فرد بودن برند شما هستند.
آنها عناصر طراحی منحصر به فردی هستند که اطلاعات پیچیده را به روشی ساده تر از طریق گرافیک مصور ارائه می دهند.
اکثر شرکت ها آیکون های منحصر به فرد خود را بر اساس رنگ های اصلی و سبک طراحی خود ایجاد می کنند
تا هر جزئیات طرح با سبک اصلی آنها مطابقت داشته باشد.
برای مطالعه بخش بعد، کلیک کنید:
عناصر طراحی برند|بخش دوم
با تشکر، گیلار