نقشه برداری ذهن

نقشه برداری ذهن ، نقشه ذهنی یک تکنیک طوفان فکری بصری است که به شما امکان می دهد

ایده ها و ارتباطات را به روشی ساختاریافته کشف کنید.

برای استفاده از آن برای نام تجاری:

با یک ایده مرکزی شروع کنید:

مفهوم اصلی برند خود یا یک کلمه کلیدی مرکزی را در مرکز یک صفحه خالی بنویسید.

Branch Out: شاخه هایی ایجاد کنید که از ایده اصلی تابش می کنند و مفاهیم، ​​مضامین یا کلمات مرتبط را نشان می دهند.

اتصال و گسترش:

شاخه ها را به یکدیگر متصل کنید تا روابط و ارتباطات را نشان دهید. هر شاخه را با شرایط مرتبط دیگر گسترش دهید.

ترکیبات را کاوش کنید:

همانطور که نقشه ذهنی خود را می سازید،

به دنبال فرصت هایی برای ترکیب کلمات یا مفاهیم شاخه های مختلف باشید.

این می تواند به ایده های خلاقانه و منحصر به فرد برای نام منجر شود.

بررسی و ارزیابی:

هنگامی که نقشه ذهنی خوبی داشتید، آن را مرور کنید

و امیدوارکننده‌ترین ایده‌های نامی را که در طول این فرآیند به وجود آمده‌اند شناسایی کنید.

نقشه ذهنی می تواند به شما کمک کند تا ارتباط بین کلمات و مفاهیم را تجسم کنید و به راحتی به نام های تجاری خلاقانه دست پیدا کنید.

نقشه-برداری-ذهن
نقشه-برداری-ذهن

داستان سرایی

هر برندی داستانی دارد، و گاهی اوقات، نام عالی را می توان از روایت برند شما استخراج کرد.

در اینجا نحوه داستان سرایی می تواند الهام بخش نام تجاری شما باشد:

عناصر روایی:

عناصر کلیدی داستان برند خود را در نظر بگیرید. منشا برند شما چیست؟

بر چه چالش هایی غلبه کرده اید؟ چشم انداز شما برای آینده چیست؟

نام شخصیت ها:

اگر داستان برند شما شامل شخصیت ها، مکان ها یا رویدادها می شود،

این ها می توانند منبع الهام برای نام ها باشند. به شخصیت یا ویژگی های این شخصیت ها فکر کنید.

جذابیت عاطفی:

داستان سرایی اغلب شامل برانگیختن احساسات است. احساساتی را که می‌خواهید نام برندتان منتقل کند،

شناسایی کنید و کلمات یا عباراتی را که آن احساسات را تسخیر می‌کنند، کشف کنید.

استعاره ها و نمادها:

داستان ها اغلب از استعاره ها و نمادها برای انتقال معانی عمیق تر استفاده می کنند.

به استعاره ها یا نمادهای مرتبط با داستان برند خود فکر کنید.

نام تجاری که ریشه در داستان سرایی دارد می تواند در سطح عمیق تری با مشتریان طنین انداز شود

و برند شما را قابل ربط تر و خاطره انگیزتر کند.

با تشکر، گیلار