نمونه برندبه یادماندنی|بخش اول

نمونه برندبه یادماندنی|بخش اول ، برای به دست آوردن درک عمیق‌تر از

آنچه که یک نام تجاری را به یاد ماندنی و موثر می‌سازد،

بیایید چند نمونه واقعی از برندهای موفق را بررسی کنیم و اینکه چگونه نام آن‌ها به هویت آن‌ها کمک می‌کند.

با انتخاب نام تجاری خود و ایمن شدن آن،

زمان آن رسیده است که برای مرحله هیجان انگیز معرفی برند خود به جهان آماده شوید.

راه اندازی موفق نام تجاری شما می تواند زمینه را برای شناخت و موفقیت آن فراهم کند.

در اینجا نحوه اجرای یکپارچه نام تجاری راه اندازی شده است.

برندسازی و طراحی لوگو

توسعه هویت برند:

هویت بصری برند شما، از جمله طراحی لوگو،

طرح‌های رنگی و تایپوگرافی، باید با نام انتخابی شما و پیام کلی برند شما هماهنگ باشد.

طراحی حرفه ای لوگو:

روی یک طراح لوگوی حرفه ای سرمایه گذاری کنید که بتواند لوگویی ایجاد کند

که جوهر برند شما را در بر بگیرد و از نظر بصری جذاب باشد.

ثبات:

اطمینان حاصل کنید که هویت بصری برند شما در تمام پلتفرم‌ها،

از جمله وب‌سایت، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، مواد بازاریابی، و محصولات فیزیکی یا مکان‌ها، سازگار است.

استفاده از علامت تجاری:

نماد علامت تجاری را در کنار نام تجاری خود نمایش دهید تا مالکیت قانونی شما را نشان دهد و از حقوق شما محافظت کند.

راهنمای سبک:

یک راهنمای سبک برند ایجاد کنید که استفاده صحیح از لوگو، فونت ها،

رنگ ها و سایر عناصر طراحی شما را مشخص می کند. این راهنما ثبات در تلاش های برندسازی شما را تضمین می کند.

نمونه-برندبه-یادماندنی|بخش-اول
نمونه-برندبه-یادماندنی|بخش-اول

ثبت نام قانونی (در صورت لزوم)

ثبت علامت تجاری:

اگر قبلاً این کار را نکرده اید،

برای محافظت قانونی از نام تجاری خود، فرآیند ثبت علامت تجاری را تکمیل کنید.

این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین هر چه زودتر آن را شروع کنید.

نام دامنه و رسانه های اجتماعی:

برای حفظ مالکیت و جلوگیری از هرگونه استفاده غیرمجاز،

به نظارت و تمدید نام دامنه و دسته های رسانه های اجتماعی خود ادامه دهید.

مستندات قانونی:

پیش نویس اسناد قانونی مانند خط مشی ها و دستورالعمل های استفاده از برند را در نظر بگیرید

تا از نام تجاری خود در برابر سوء استفاده یا نقض احتمالی محافظت کنید.

اطلاعیه و تبلیغات

استراتژی اعلام:

برای معرفی نام برند خود به مخاطبان و ذینفعان هدف، یک استراتژی اعلامی سنجیده برنامه ریزی کنید.

راه اندازی وب سایت:

اگر وب سایتی دارید، آن را با نام تجاری،

لوگو و هویت بصری جدید خود به روز کنید. اطمینان حاصل کنید که همه پیوندها،

فرم ها و محتوا منعکس کننده تغییر هستند.

به‌روزرسانی رسانه‌های اجتماعی:

یک به‌روزرسانی هماهنگ در تمام پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود ایجاد کنید تا نشان دهنده نام تجاری جدید

و هویت بصری شما باشد. تغییر را به دنبال کنندگان خود اعلام کنید و با بازخورد آنها درگیر شوید.

بیانیه مطبوعاتی:

انتشار یک بیانیه مطبوعاتی برای اعلام تغییر نام تجاری خود به رسانه ها و نشریات صنعتی در نظر بگیرید.

این می تواند به ایجاد سر و صدا و دستیابی به مخاطبان گسترده تری کمک کند.

کمپین ایمیل:

مشتریان فعلی و مشترکین لیست پستی خود را از تغییر نام برند از طریق یک کمپین ایمیل مطلع کنید.

دلایل این تغییر را توضیح دهید و مزایای آن را برجسته کنید.

وثیقه و مواد بازاریابی:

همه مواد بازاریابی مانند کارت ویزیت، بروشور، بنر و تبلیغات را با هویت برند جدید به روز کنید.

برای مطالعه بخش قبل، کلیک کنید:

نمونه برندبه یادماندنی|بخش اول

با تشکر، گیلار